Close
strategy success block business and radio advertises

Бизнесът и радио рекламата

Радиото е идеалната медия за предприемчиви малки и средни бизнеси, които се стремят да се разраснат. С хиляди слушатели всеки ден, радиото те зарежда с енергия и носи най-много позитивизъм, което спомага на бизнесът да повиши информираността, да достигне до нови потребители и с послание „призив към действие“, да ги накара да кликнат на техните сайтове (във времена на пандемия) или да посетят съответните магазини.

strategy success block business and radio advertises

strategy success block business and radio advertises

Как радиото може да помогне за разрастване на Вашия бизнес? Защо е толкова ефективна радио рекламата и как можем да постигнем най-добрите резултати? Тук е моментът да отговорим на няколко важни въпроса относно рекламата в радиото:

1.Как работи?

Каквато и да е крайната цел, рекламата по радиото може да изиграе ключова роля за разширяване на бизнеса.

Много от малките и средни фирми у нас използват радиото за постигане на бързи резултати, поради силните страни на медията:

  • Радиото предлага кратки крайни срокове и ниски цени за заявки, което го прави идеално за кампании със съобщение, което призовава аудиторията към някакво действие, напр. за промоционални кампании или събития.
  • Радиото дава най-добра алтернатива спрямо цена-ефикасност –купуваш най-голям брой импресии, отколкото при всяка друга медия.
  • Радио рекламата може да бъде ефективно насочена спрямо типа на радиостанцията, възрастта на слушателите, социален статус, пол, географски регион, както и часовите диапазони или дните от седмицата.
  • Радиото достига до по-широка аудитория в сутрешните часове спрямо другите медии, тъй като обхваща хората, които пътуват за работа, за среща или са активни през целия ден, което улеснява бранда да достигне до потребителите в точния момент, на точното място.
  • Радиото може да изиграе важна роля в изграждането на имиджа и възприятието на бранда в дългосрочен план.

2. Какви резултати можем да очакваме?

  • Възвръщаемост на инвестициите – Всяка една рекламна кампания, планирана правилно, носи определени позитиви. Едно, от които е и увеличаване на лоялните потребители, което съответно води и до увеличаване на „продажбите“.
  • Повишаване на разпознаваемостта и доверието към бранда – Потребителите са склонни да се доверяват повече на брандове, които са рекламирани по радиото. Това е медията, към която потребителите имат най-голямо доверие.
  • Онлайн посещаемост – Чрез подходящото послание, радио рекламата стимулира бранда онлайн, като резултатите могат да бъдат забелязани още веднага.

3. Как да планираме правилно кампанията?

Радиото е изключително адаптивна медия, която предлага множество рекламни и комуникационни решения, независимо от поставените цели.

  • Първо трябва да решим къде искаме да рекламираме – Важен фактор за много рекламодатели е изборът на правилната радиостанция, която да обхваща най-широк дял от целевата аудитория. След като определим нашата таргет група, ще можем да определим и правилните станции.
  • Броят на радиостанциите, в които ще рекламираме също играе важна роля – колкото повече на брой включим в кампанията, толкова по-високи цели ще можем да постигнем.
  • Определяне на периода и наситеността на кампанията – Всеки бранд има своите силни периоди, през които е най-активен. Първо трябва да определим каква е сезонността на бранда, след което да планираме своята кампания, така че в този период потребителите вече да знаят за нас.

4. Как да направим своята заявка?

Благодарение на опита, който сме натрупали през годините, ние от Standpoint Media ще свършим всичко вместо Вас. Изборът на подходящи канали за комуникация, спрямо целевата аудитория, активните периоди, както и най-добрата алтернатива спрямо цена-ефективност, в зависимост от целите, които искате да постигнете.