Close

Standpoint с награда от Inspire! by EACA

Standpoint Media е сред модерните медия агенции в България, които силно вярват, че доброто планиране на бъдещето и обучението на служителите е инвестиция с изключително висок ROI. 

Доказателствата не закъсняват.

През месец юли, член на нашия екип и медия планьор, Деница Йорданова, беше изпратена на мисия, която завърши с успех и добави още едно отличие на рафта с награди.

* EACA са организатори на още три годишни награди в областта на рекламата: EACA Care Awards, Euro Effie Awards и IMC European Awards.

Всяка година в различен град домакин, вече 9 години, EACA (European Association of Communications Agencies) организират Inspire! by EACA – International Advertising Summer School.

Участниците в обучението имат на разположение една седмица, в която студенти и млади специалисти се вдъхновяват от лекции ръководени от световни имена в рекламните комуникационни среди, докато работят по кампания за истински клиент, в международен екип сформиран на място.

Това лято, избраният град бе красивата Виена, а в светлините на прожекторите застанаха Alfa Romeo, със своите спортни модели автомобили.

Екипът, в който бе член Деница, се състоеше от млади професионалисти от големи международни рекламни агенции от Швейцария, Германия и Италия. За свое име, отборът избра знаковото FHORCE.

Брифът от клиента постави фокус върху имидж комуникацията на бранда и ангажирането на младото поколение от алфисти със спортните модели Alfa Romeo. Локирани на австрийския пазар, компанията среща конкуренцията на марки като BMW, Mercedes и Audi.

В състезанието взеха участие 6 отбора, а печелившата кампания, която трогна сърцата на журито, се отличи със слогана Never too Young to…“.

Сега е твой ред да се замислиш:

WHAT ARE YOU NEVER TOO YOUNG FOR?

Повече за тази история, можете да прочетете тук.