Close

Blog

Media Facts, News and Tips from Bulgaria and abroad.

Пандемията COVID-19 и размерите на медийната криза

Внезапният остър шок за глобалната икономика, предизвикан от пандемията от Covid-19 доведе до незабавен срив в приходите от реклама, от които пряко зависи оцеляването на повечето медийни организации. По данни на Европейския парламент, публикувани през април, спадът в рекламните приходи на медиите на общоевропейско ниво е 80%. Икономическият удар за България: Рекламните бюджети обаче се […]

Read More...

Лидерът по време на криза

Само за няколко месеца Ковид-19 промени ежедневието на хората по целия свят. Икономическото въздействие на вируса доведе до съкращения, лишения и промени не само в професионален, но и в личен план. Милиарди хора изпаднаха в ситуация, която поражда тревожност, стрес, несигурност, разочарование и страх. Наред със страшните неща обаче, кризата може да ни даде добри […]

Read More...

Какво означава COVID-19 за печатната индустрия?

Както в много отрасли по целия свят, COVID-19 и последващите ограничения от него, значително повлияха и на печатната индустрия. „The Guardian“ очаква приходите да паднат с 20 милиона паунда през следващите шест месеца, а според „New York Times“ от кризисните мерки в Съединените щати са засегнати 33 000 служители на печатни медии. Повечето регионални и […]

Read More...

Работното място по време на COVID 19 и новият Лидер след пандемията

Светът в момента ни изглежда с главата надолу и в тази ситуация може да е трудно да останем позитивни. Заобикалят ни повече въпроси отколкото отговори. Какво ще се случи? Какво ще научим? Как ще се промени животът ни? Какво ще е новото нормално? Въпреки несигурността бъдещето може да ни донесе и много позитиви – способността […]

Read More...

Поведението на бизнеса и потребителите по време на пандемия

През последните няколко месеца животът на хората в целия свят се промени заради COVID-19. Тази световна криза промени коренно досегашните ни навици и мисленето ни. Промениха се потребностите и интересите, а заедно с това се промени и поведението на бизнеса. Бизнесът, повече от всякога, има възможност да изгради емоционална връзка с потребителите, за да получи […]

Read More...

Силата на радиото по време на криза

Целият свят е съсредоточен върху COVID-19. Всички медийни платформи призовават да останем у дома, да спасим човешки животи, да се ориентираме в икономическите последици. Телевизионното рекламно време се промени и адаптира към пандемията, външната реклама също го направи и дава своя принос към обществото призовавайки хората да си стоят вкъщи.   Във времена на повишена […]

Read More...

Външната реклама и Covid-19

Кризите, казват, са и възможност. Възможност да покажем колко адекватно и бързо можем да реагираме. Ситуацията „stay at home“ води до промяна в ежедневието не само на всички граждани, но изважда и всеки един бизнес от ритъм и променя предначертани планове и бюджети. Един от най-успешните американски бизнесмени Хенри Форд е казал: „Да спреш рекламата […]

Read More...

Телевизия по време на пандемия

Световният рекламен пазар е подложен на изпитание през последните няколко седмици. Заради Ковид-19 светът се затвори вкъщи, а забавленията извън дома са забранени. Киноиндустрията предвижда огромни загуби. Събития от всякакъв характер – спортен, образователен, търговски и развлекателен са преустановени.  Заведенията за хранене, клубовете и баровете са затворени. И докато индустрията, забавляваща хората навън е в […]

Read More...

Standpoint с награда от Inspire! by EACA

Standpoint Media е сред модерните медия агенции в България, които силно вярват, че доброто планиране на бъдещето и обучението на служителите е инвестиция с изключително висок ROI.  Доказателствата не закъсняват. През месец юли, член на нашия екип и медия планьор, Деница Йорданова, беше изпратена на мисия, която завърши с успех и добави още едно отличие […]

Read More...